You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


czwartek, 29 stycznia 2009

Po drodze do Whiskey Rapids

Trees

Zaglądanie do ciemni idzie z oporami, niestety jestem zajęty sprawami związanymi z życiem doczesnym. Po dość długim okresie "grypowym " wszystko jest do góry nogami.
W dniu dzisiejszym, zapytano mnie w e-mail: " Kiedy będzie nowe zdjęcie na Twojej stronie?! może już coś z wiosny! "

Tak się składa, że mam zdjęcie, co prawda jesienne.

Było ono przygotowane do zamieszczenia na Vv w galerii "Trees", już od jakiegoś czasu. Jest to zdjęcie typu: " nie wiem czy to zamieścić ".

Osobiście bardzo lubię to zdjęcie, być może jest to spowodowane okolicznościami związanymi z jego fotografowaniem.

Miałem duże problemy z ustawieniem statywu, jest on ustawiony na samej krawędzi pionowej skarpy, pokrytej zbutwiałymi liśćmi. Wystarczająco wysokiej aby skręcić sobie kark, mniej więcej dwa piętra pionowo w dól.

Powodowało to poważny problem z kompozycją, na dobrą sprawę powinienem ustawić statyw około dwa, może trzy metry w lewo, niestety nie byłem w stanie zawisnąć w powietrzu. Na dodatek kontrast w fotografowanej scenie był nie do przyjęcia, był to wynik słonecznej pogody.

Ponieważ z natury jestem uparty, postanowiłem zaczekać na ewentualną małą chmurkę która, przykryje słońce, co zredukowałoby kontrast, pozostawiając niebieską poświatę czystego nieba ( odbijającą się w korze drzew ) . Czekałem na to prawie godzinę. W między czasie przyszło parę chmurek, ale za każdym razem z towarzyszącym wiatrem. Nie było to mile widziane, ponieważ czas naświetlania był dość długi, 1.6s.
Czy opłacało sie balansować na tej krawędzi? Myślę, że tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz