You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


wtorek, 20 stycznia 2009

Face-lift

Aby podtrzymać starą tradycję tego, że wtorek jest to dzień targowy, "sprzedałem" samemu sobie projekt, na mały "Face-lift" angielskojęzycznej części Vv.

Planuję połączyć "Bio" oraz "Information" w jedną pod-stronę, oraz dodać nową pod-stronę która będzie zatytułowana "What's New". Mam nadzieję, że dam radę zakończyć to do niedzieli.

Jedyne co może temu przeszkodzić to brak czasu. Probówałem ostatnio ograniczyć godziny snu, ale ma to zaskakujące efekty uboczne, takie jak np: nieodparta potrzeba przejechania czerwonego światła - moja ulubiona krzyżówka do praktykowania tego, to skrzyżowanie Wilson Heights Blvd. i Reiner Rd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz