You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


niedziela, 25 stycznia 2009

Leniwa niedziela

Po skorygowaniu, jak zwykle, problemów w Internet Explorer, udało mi się zakończyć pracę nad stroną. Zmieniłem wygląd podstrony About oraz dodałem podstronę What`s New.

Myślę, że jest najwyższy czas aby zajrzeć do ciemni i wywołać parę zdjęć. Taki jest bynajmniej plan na przyszły tydzień.

Powracając do tematu "Internet Explorer", nie mogę się nadziwić, że jest on wciąż w tak powszechnym użytku. Mam tą "wyrzucić przed użyciem" przeglądarkę zainstalowaną, tylko dlatego aby sprawdzać moja stronę.

Na co dzień używam Firefox, jest to absolutnie najlepsza dostępna przeglądarka. Zaraz po niej zaklasyfikował bym Safari.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz