You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


sobota, 25 lipca 2009

Purpurowa mgła. Część I - pejzaż

Purple fog

Canon 40D, Sigma 10-20@12mm @, ISO 100, 120s @ f/8.0
Siedząc na kamiennym stopniu wyrzeźbionym przez wodę i wiatry zatoki Georgian obserwowałem jak drobne fale obmywają czubki moich, kiedyś jasnobrązowych butów. Krok po kroku, deszcz i kamieniste szlaki dodając tu i tam następną bliznę zmęczenia, pokryły je ciemnobrązową patyną czasu.
Nic nie zapowiadało aby nadchodzący wieczór był w jakikolwiek sposób szczególny. Dotarłem w to miejsce, parę kroków na południe od Cabot Head na półwyspie Bruce, na długo przed zachodem słońca. Pomijając szmer zatoki i gaworzenie stadka mew spędzających wieczór w moim towarzystwie, otaczała mnie słoneczna cisza. Miałem nadzieję, że nadchodzący wieczór przyniesie spadek temperatury i nasycone wilgocią powietrze zmieni się w łagodzący kontrast filtr.
To co nastąpiło przeszło jednak moje wszelkie oczekiwanie. Temperatura spadła drastycznie i otaczająca mnie mgła, jak gąbka, nasączyła się purpurowym wiatrem. 40 minut od zachodu słońca minęło jak chwilka i otaczający mnie świat przeobraził się w surrealistyczną krainę kolorowego snu. Ustawiłem czas naświetlania na 120 sekund i po raz ostatni tego wieczora nacisnąłem spust migawki.
    c.d.n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz