You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


sobota, 11 lipca 2009

Dyers Bay

Dyers Bay

32 min po zachodzie słońca, czas naświetlania 120s przy przysłonie f/8.0

Zachód słońca nadchodził szybko. Po dotarciu w okolice Dyers Bay nie miałem czasu na kontemplowanie surowego piękna otaczającej mnie Tarczy Kanadyjskiej, którą o tej porze dnia pokrywał chłodny cień Skarpy Niagara.

Byłem tak pochłonięty przygotowaniami do fotografowania, że w momencie gdy słońce dotykało horyzontu resztka zimnej kawy wciąż pokrywała dno kubka stojącego na płaskim kamieniu. Parę minut później zacząłem naświetlać klatkę po klatce. Kalkulacje głębi ostrości, czasu naświetlania i innych elementów związanych z fotografowaniem pochłonęły mnie bez reszty. Dzisiejsze zdjęcie jest przedostatnim kadrem naświetlonym tego dnia.

Okolica w której fotografowałem graniczy z utworzonym w roku 1987 Parkiem Narodowym Bruce Peninsula oraz Narodowym Parkiem Morskim Fathom Five. Podstawowe informacje na ich temat można znaleźć tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz