You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


piątek, 15 stycznia 2010

G11 zawitał na Victorview

fresh powder
Canon G11 @ 25mm, ISO 80, 1/200s @ f/8.0

Naświetlając ten kadr byłem bardzo ciekaw jak miniaturowy CCD zdoła zarejestrować delikatne detale świeżego śniegu. Wiedząc z praktyki, że nie jest to łatwe zadanie nie miałem zbytniej nadziei na dobry rezultat. To co zobaczyłem na monitorze w module ROW CS4 ( 100% ) przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
Jestem tak zadowolony z jakości, że nie widzę żadnych technicznych przeszkód aby powyższe zdjęcie nie mogło być dołączone do galerii na mojej stronie. Jak poprzednio ( będę się starał utrzymać tą tradycję ) zamieszczam pełny workflow w CS 4. Korekta w module ROW CS4 była skrajnie minimalna, parę stopni Kelvina ( dosłownie ) w balansie bieli, dodałem również ¼ stopnia naświetlenia.

workflow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz