You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


poniedziałek, 26 października 2009

Aktualizacja

Fall
Canon 40D, Canon 70-200 @ 150mm, ISO 100, 1/4s @ f/16.0

Uaktualnione zdjęcie w galerii Pejzaże Impresje.
Przeglądając ostatnio galerie zdjęć na mojej stronie doszedłem do wniosku, że niektóre z nich wymagają uaktualnienia. Pomijając fakt, że mój workflow został zmodyfikowany, algorytm najnowszych wersji aplikacji używanych w dniu dzisiejszym pozwala na większą kontrolę tego procesu. Podstawowym motywem podjęcia tej decyzji jest jednak moje nieustanne dążenie do poprawy walorów wizualnych moich zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz