You have found yourself in a polish language supplement of victorview.com . If this was not your intention, to redirect to the Gallery page, click here

Weblog

informacje na temat fotografii oraz moje z reguły... uczesane myśli


poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Warto przeczytać.

George Barr, mieszkający w Calgary lekarz z zawodu i światowej klasy fotograf oraz mentor, jest również autorem Behind The Lens Blog.
W dniu dzisiejszym George opublikował artykuł pod tytułem How Important Is Subject Matter. Nawiązuje on w nim do zagadnień które poruszyłem w moim eseju zatytułowanym Ontario.
Behind The Lens Blog jest wspaniałym źródłem inspiracji i wiadomości, osobiście jestem jego czytelnikiem od dłuższego czasu. Jest to wspaniała lektura, niezależnie od tego jaki jest nasz punkt widzenia na fotografię.
Blog ten można znaleźć tutaj.
Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz